Znać klientów jak Knauf

Raport z badania

 

2024-06-11

 

Knauf na przestrzeni lat zmienił się z rodzinnej firmy w światowy koncern i wiodącego producenta na rynku materiałów budowlanych. Przez te wszystkie lata działalności niezmiennie staramy się być najlepszym partnerem dla naszych klientów. Właśnie dlatego przeprowadzamy badania konsumenckie - aby wsłuchiwać się w potrzeby naszych partnerów biznesowych. Chcemy stale poprawiać satysfakcję z naszych produktów i usług.

 

Dobrze znamy naszych klientów - tak można podsumować wyniki badania satysfakcji przeprowadzonego wśród dystrybutorów i wykonawców w ubiegłym roku.

Raport z badania satysfakcji klientów – edycja 2023

 

Wskaźnik NPS dla dystrybutorów, współpracujących z firmą, wynosi 56, a wskaźnik dla wykonawców 46. To bardzo dobry (56) i dobry (46) wynik, który oznacza, że nasi klienci chętnie rekomendują Knauf swoim kontrahentom. Ponadto, dystrybutorzy najwyżej ocenili ogólną satysfakcję z produktów oferowanych przez firmę: aż 86% respondentów wyraziło wysokie zadowolenie. Wyróżnili jakość obsługi klienta (88%), różnorodność oferty produktowej oraz innowacyjność. Wśród wykonawców, produkty były oceniane przez reprezentantów zarówno małych, jak i dużych firm. Knauf osiągnął również wysokie wyniki CSAT (80%) w obszarze kontaktów z pracownikami firmy, w tym z działem handlowym, wsparcia technicznego oraz obsługi klienta. Ogólna satysfakcja z produktów wyniosła 82% wśród tych respondentów, a łatwość instalacji/aplikacji została pozytywnie oceniona aż przez 85% badanych.

 

Ostatni rok był dla nas czasem znaczącego rozwoju i wzmacniania relacji z klientami. Publikując raport z badania chcemy podziękować wszystkim naszym partnerom biznesowym, którzy wzięli udział w edycji 2023. Jednocześnie pragniemy poinformować, że na przełomie czerwca i lipca 2024, zwrócimy się do Państwa z prośbą o udział w kolejnej edycji badania. Liczymy na Państwa zaangażowanie. Wyniki badań pozwalają nam jeszcze lepiej dostosowywać naszą ofertę do potrzeb rynku.